Týden RN

Při pondělku se hodí podívat se do minulého týdne a připomenout si největší zajímavosti, které jsme vám na našem facebook profilu přinesli. Hned ze začátku nesmíme opomenout finální testy nového Koleosu, který čeká na své odhalení. Podle fotografií se těšíme na svébytný a originální design. Z testovacích prototypů nás zaujala podobná, ne-li shodná grafika předních světlometů s Talismanem. Dky špionážním fotografům máme možnost nahlédnout do interiéru ještě před oficiální premiérou. Ten používá na rozdíl od menšího, ale za to populárnějšího Kadjara mnohem méně prvků z japonského „bratra“ Nissanu. Čeho se však bojíme a trochu s obavami očekáváme je motorová paleta. Ta totiž stále obsahuje motory s maximálním objemem 1,6 litrů a 160 koňmi. Problém je, že Renault stále není schopen dokončit vývoj už dlouho očekávaného dvoulitru dCi, o kterém se v kuloárech mluví už od příchodu Espace V. Pokud se podíváme do nabídky „bratrského“ Nissanu X-Trail, tak vidíme, že pouze dvě motorizace a to dCi 130 a DIG-T 160. Obě čísla znázorňují počet koní. V případě dieslu potom motor využívá sílu 320Nm a u benzínového DIG-T 240Nm.

JzFETFO

12510279_631772556960926_7106874571822390067_n
Stejný volič převodovky jsme mohli vidět i u testovacích prototypů Talismanu. Uvidíme, zda se dostane do produkční verze. Interiér je od modelu X-Trail naprosto odlišný.
Auto Bild přinesl zatím nejzdařilejší grafiku nového Koleosu.

Cena za Auto roku 2016 Renault bohužel minula, i když o ni soupeřily novinky Kadjar a Talisman. I tak však nezůstane minimálně jedna z těchto novinek bez trofeje. Na 31. ročníku Mezinárodního automobilového festivalu bylo uděleno několik ocenění. Rovnou tři z nich zamířili do Billancourtu. Novinka segmentu D, luxusní sedan Talisman získal ocenění za nejkrásnější auto roku. Dalším oceněným byl samotný autor designového směru, jakým se Renault již od dob nového Clia vydává Laurence van den Acker. Ten získal cenu designu. Jako nejlepší reklamu zvolili čtenáři na internetu snímek nového Espace s oscarovým hercem Kevinem Spacym.  Kromě toho, že se nám reklama velmi líbí to byla i trefa do černého v samotném Renaultu. Podařilo se zde totiž dokonale spojit image úspěšného člověka s novým prémiovým produktem. Prodeje Espace jsou na více než dobré – přes 21 tisíc kusů, což je nejvíc od roku 2009. Dobré prodejní výsledky má tento vůz i v Česku.

Renault na Twitteru oslavuje své vítězství v anketě.

Další novinkou minulého týdne, o které jsme psali byl převoz několika prototypů modelů KWID, které jsou určeny pro indický trh. Tento subtilní crossover, který se v Indii prodává od září má již na svém kontě téměř 18 tisíc objednávek. Bohužel však zklameme ty, kteří by rádi tento model viděli pod logem Renaultu nebo Dacie v Evropě. Indické normy jsou skutečně benevolentní oproti těm našim evropským. Renault sice plánuje evropskou verzi tohoto auta, ale půjde o stylový malý crossover zařazený pod Captur. Na ten je však ještě docela čas. Indický Kwid je podle našich informací v Evropě na testování u jednoho z dodavatelů komponentů, který jej pro vývoj vyžádal.

Nenechte si ujít další novinky na našem hlavním informačním kanále – facebooku!  www.fb.com/rnewscz

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *