Jak budou vypadat výbavy pro Mégane v Česku?

Protože se pomalu blíží čas, kdy Renault začne prodávat novou generaci modelu Mégane, máme pro vás, naše čtenáře informace o výbavách, které zamíří na náš trh. Možná jste si už všimli, že z oficiálního ceníku zmizela klasická verze hatchbacku. Verze kombi zůstala. Ta však bude obměněná ještě tento rok nástupcem s interním označením KFB. Na náš trh zamíří celkem čtyři výbavy, doplněné o specifickou verzi GT. Ta vyniká především díky sportovnímu podvozku 4Control, benzínovému motoru 1.6 Turbo 205 k a převodovkou EDC7. Nesmí chybět ani specifická úprava interiéru nebo exkluzivní metalický lak Blue Iron. Nebudeme ale předbíhat. U výbav však musíme podotknout, že v základních verzích jsou nabízeny sériově halogenové světlomety. Stejně tak LED denní svícení je rozděleno na dva typy: samostatný segment diod umístěný ve spodní části „hokejky“ nebo EDGE LED. Zde se jedná o všude zobrazovaný tvar písmene „C“. Motorizace odpovídají seznamu, který jsme uveřejnili dříve, vč. francouzských cen. Jistě mnoho z vás čeká na návrat nesmrtelné 1.6. 16V, která přežila Megane z dob první generace tohoto vozu. Do současné však přijde náhrada ve formě „Nissanovské“ atmosféry s výkonem 115K/ 144 Nm a označením SCe 115. Bohužel, však nebude zařazena do výroby hned, ale s postupem času.

LIFE

  • meg_1Ozdobný kryt kola "Florida"Ocelové disky s okrasnými kryty kol Florida 16″
  • LED denní svícení (pouze segment pod reflektorem)
  • ABS / AFU
  • „Elektronický stabilizační systém ESC s asistentem rozjezdu do kopce „
  • Tempomat s omezovačem rychlosti „
  • Čelní airbagy řidiče a spolujezdce
  • „Boční přední airbagy „
  • Hlavové airbagy v první a druhé řadě „
  • Systém kontroly tlaku v pneumatikách
  • Vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná a vyhřívaná „
  • Manuální klimatizace s elektronickým ovládáním „
  • Elektrické ovládání předních oken s impulzním ovládáním „
  • Manuálně sklopná sedadla v poměru 1/3 – 2/3
  • „Sedadlo řidiče manuálně nastavitelné v 6 směrech
  • Rádio 4,2’’ s USB vstupem a Bluetooth hands-free

ZEN (life +)

zen

  • „Ocelové disky 16’’ s ozdobnými kryty kol „
  • Přední mlhové světlomety
  • „Elektrické ovládání zadních oken „
  • Sedadlo řidiče manuálně nastavitelné v 6 směrech s manuálně nastavitelnou bederní opěrkou
  • „Volant potažený kůží „
  • Zásuvka na 12 V vpředu a vzadu

INTENS (Zen +)

zensilverline

  • Disky kol z lehkých slitin 16’’ Silverline  „

  • LED denní svícení «Edge Light»
  •  „Hands-free Renault s funkcí Welcome Scenario
  • „Dešťový a světelný senzor „
  • Vnější zpětná zrcátka, elektricky nastavitelná, vyhřívaná a sklopná „
  • Dvouzónová automatická klimatizace „
  • Zadní parkovací senzory „
  • Renault Multi-Sense „
  • Režim řízení ECO
  • „Multimediální systém Renaul R-Link 2 (7″ kapacitní displej, Bluetooth handsfree, MP3, vstup USB a Jack)

BOSE (intens +)

bose

  • „Disky kol z lehkých slitin s diamantovým efektem 17’’ Celsiumcelsium
  • „Zatmavená zadní okna
  • Bose Surround Sound System
  • Opěrky hlavy vpředu výškově a podélně nastavitelné
  • Výškově nastavitelné sedadlo řidiče s bederní opěrkou a masážní funkcí, sedadlo spolujezdce výškově nastavitelné „
  • Poloautomatická parkovací brzda „
  • Volant potažený kůží Nappa
  • „Elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko „
  • Systém varování před opuštěním jízdního pruhu „
  • Systém rozpoznávání dopravních značek
  • Multimediální systém Renaul R-Link 2 (8,7″)

GT

New Renault MÉGANE GT 3 © BERNIER, Anthony

  • 4Control
  • 1.6. Turbo Energy TCe 205, 280 Nm
  • EDC7 s pádly pod volantem
  • Režim SPORT (tlačítko R.S. Drive) změní reakci plynového pedálu, tuhost posilovače řízení, řazení EDC převodovky a upraví nastavení podvozku 4Control.
  • Specifický odstín Blue Iron  (+ sedm dalších barev)
  • Dekorace interiéru v barvě „dark metal“
  • Inovovaný nárazník GT s designem včelí plástve
  • 17″ a 18″ disky z lehké slitiny s diamantovým efektem a označením GT
  • Zadní difuzor s dvěma koncovkami výfuku
  • Hands-free karta s karbonovým povrchem a logem divize Renault Sport
  • Sportovní sedačky s výrazným bočním vedením a integrovanými hlavovými opěrkami s modrým prošíváním. Na přání kůže alcantara

VÝBĚR Z PŘÍPLATKOVÝCH DOPLŇKŮ

karta
Kryt na hands-free kartu
osvětlení vozu
Zajímavým příplatkem je osvětlení pod prahem vozů pro lepší nastupování.

ZÁVĚR

Co se týká jednotlivých prvků výbavy – podrobnější seznam v tuto chvíli nemáme k dispozici. Možným zklamáním může být, že v sérii je k dispozici 8,7″ R-Link pouze pro verzi BOSE + GT, stejně tak nižší verze budou odsouzeny k halogenům, i když konkurence nabízí kromě LED světlometů(v Německu jsou pouze k verzi GT. Pro Experience, Intens a BOSE jsou za příplatek 790€ – cca 21 tisíc kč) také bi-xenonové výbojky. Zajímavou skutečností také je, že z dosud uniklých materiálu můžeme vyčíst absenci automatické parkovací brzdy u nižších verzí. Pravděpodobně bude formou příplatku. Standart má pouze verze BOSE + GT. Naopak kvitujeme zvolený standardní rozměr 205/55, R16. Automobilka podle dostupných informací doporučuje u nového Mégane servisní interval 30 000 KM / 1 rok. Zde doufáme a věříme, že jednotliví koncesionáři budou doporučovat výměnu oleje mnohem dříve.  Na co ale vsází nový Mégane? Na optimální proporce, dynamický vzhled, moderní technologie a hlavně již tradiční důraz na bezpečnost. Díky spolupráci s koncernem Dailmer doznaly velkých změn výrobní prostory a po obhlédnutí prvních prototypů jsme byli překvapení dílenským zpracováním a kvalitou slícování. Uvidíme a doufáme, že se kvalita podaří udržet na vysoké úrovni.

 

3 thoughts on “Jak budou vypadat výbavy pro Mégane v Česku?

  1. Já beru toho talismana, počkám ale tak rok, než se to vychytá a bude na výběr z větších motorů.

  2. A já beru Megane ve výbavě Intens 1.2 97kw.Mé Clio je skvělý povoz ale malé.Navíc skvost jako Megane musím získat.😙

    1. 1.2TCe nekupujte. Jde o nejhorší motor za mnoho let. Jediný motor, který se Renaultu za posledních cca 10 let nepovedl. Když Megana, tak se koukejte buď po 1.6SCe, případně si počkejte na 1.3TCe. Sázkou na jistotu jsou dieselové kusy – 1.5dCi nebo 1.6dCi. 1.2TCe se však vyhněte velkým obloukem.

Napsat komentář: Aleš, RN Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *